Witold Kepinski - 23 september 2014

CRM Partners biedt Customer Success Management (CSM)

CRM Partners, specialist in implementaties van Microsoft Dynamics CRM, verbreedt haar dienstverlening met Customer Success Management (CSM). Dit meldt Emiel Putman (foto), Managing Partner bij CRM Partners.

Bij CSM draait alles om het vastleggen van klantdata, definiëren van risico’s en potentie, het combineren en analyseren van de data en vervolgens de samenwerking met de stakeholders. CRM Partners biedt Customer Success Management aan in twee varianten. Enerzijds levert CRM Partners diverse standaard dashboards met een bibliotheek aan indicatoren die aangeven dat een klant mogelijk wil switchen of juist meer potentieel heeft. Alle data uit het CRM-systeem kan hierdoor geautomatiseerd geanalyseerd worden en urgente acties worden direct doorgespeeld naar de juiste persoon binnen de organisatie. Met deze dashboards kunnen organisaties zelf aan de slag met CSM. Anderzijds kunnen organisaties het CSM-dienstenpakket volledig uitbesteden aan CRM Partners; van het opstellen van doelstellingen aangaande klantbehoud tot aan de samenwerking met de stakeholders.

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!