Witold Kepinski - 21 oktober 2014

Xerox sluit meerjarige overeenkomst voor Europese contact center dienstverlening met Interactive Intelligence

Xerox heeft een overeenkomst getekend voor de uitbreiding van het Customer Interaction Center (CIC) van Interactive Intelligence in de hele organisatie in Europa. Het KPN Customer Experience Team draagt zorg voor de projectuitvoering en de hosting gebeurt vanuit KPN datacenters. Dit meldt Robèrt van Diem, MD van Xerox Customer Business Process Outsourcing (CBPO) Europa en Kim de Boer, Regional Sales Director Benelux/Italy bij Interactive Intelligence.

Xerox maakt al langere tijd gebruik van nieuwe technologie om de inkomende en uitgaande klantinteracties te optimaliseren. De samenwerking met Interactive Intelligence en KPN is daarbij zeer belangrijk, aldus Leon van Adrichem, CIO van Xerox CBPO Europa: “In het facilitaire call center van Xerox werken meer dan 4000 medewerkers vanuit ruim 20 lokaties. De werkplekken zijn flexibel en schaalbaar opgezet en het verwerken van de inkomende en uitgaande klantinteracties wordt ondersteund door een aantal innovatieve oplossingen. Zo wordt gewerkt met slimme spraakherkenning en integratie met de CRM-systemen. Al deze oplossingen zijn ook geïntegreerd in de nieuwe hostingoplossing van KPN en daar wordt binnenkort workforce management en transaction monitoring aan toegevoegd. We werken heel nauw samen met Wiljan van Werkhoven van KPN Customer Experience en zijn team. Een groot project zoals dit kan alleen slagen met een hechte samenwerking van de partners.”

Fotot vlnr: Leon van Adrichem (Xerox) en Wiljan van Werkhoven (KPN) ondertekenen de overeenkomst

WK

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!