Witold Kepinski - 06 februari 2015

Toshiba toont op ISE 2015 nieuwe professionele signageoplossingen en b2b tv-activiteiten

Tijdens ISE 2015 zal Toshiba een nog bredere keuze aan oplossingen presenteren dan vorig jaar. Aangezien het aantal professionele signageoplossingen en b2b tv-activiteiten substantieel is toegenomen, zal de stand van Toshiba ditmaal nog groter zijn, met een scala aan nieuwe en bestaande producten die geschikt zijn voor bedrijven in alle soorten en maten.

Blikvanger in de stand zal een videowall zijn, bestaande uit 16 Full HD-beeldschermen van bestaande Toshiba-modellen, waarop 8K-videocontent wordt weergegeven. Tevens zullen er schermen met een ultradunne bezel voor nieuwe videowalls waarop 4K-videocontent draait te zien zijn, alsook nieuwe professionele signagemodellen en een multi-screenhoek met een combinatie van infoschermen in zowel staand als liggend formaat.

Toshiba zal in de stand zijn assortiment professionele signageoplossingen tonen in de vorm van verschillende industriespecifieke scenario’s. Voor de retailsector, en dan met name trendy modemerken, presenteert Toshiba voor het eerst in Europa een Virtual Fitting Solution-concept, dat klanten in staat stelt kleding virtueel te passen, of een winkel nu open of dicht is. Ook zal er een morsbestendige salontafel met een aanraakscherm te zien zijn: de ideale oplossing om klanten en gasten op de hoogte en ‘bij de les’ te houden tijdens het wachten in lounges en recepties. Andere hoogtepunten zijn gebruiksvriendelijke signage- en hospitalitytoepassingen die het verbrede productportfolio van Toshiba accentueren.

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!