Witold Kepinski - 18 februari 2015

Xerox presenteert customer care portfolio in Berlijn

Xerox zal tijdens de Call Center World (CCW) in Berlijn op 24, 25 en 26 februari haar portfolio presenteren op het gebied van customer care. CCW is de grootste Europese beurs op dit gebied met meer dan 250 exposanten uit 15 landen.

Xerox toont in hal 4, stand F10/G 9 een uitgebreide reeks innovaties voor callcenters. Zo laat zij bezoekers kennis maken met Virtual Agent, een self-care tool die klanten voortdurend analyseert, zodat elke interactie met de klant beter is dan de vorige. De Virtual Agent gaat verder dan het zoeken op keywords en helpt een optimale klantbeleving te realiseren. Daarnaast laat Xerox Agent IQ zien. De Agent IQ maakt gebruik van geavanceerde machine learning technieken en realtime data analyses om nauwkeurig het probleem van de klant te identificeren en de best passende oplossing te kunnen aanbieden.

Ook de recent gelanceerde FreeRoam-oplossing wordt gedemonstreerd. Deze software biedt callcenter agents de mogelijkheid om klanten door middel van virtuele simulaties te laten meekijken naar de onderdelen van een device waar zij problemen mee of juist interesse in hebben.

Doug Overton, Head of Consulting & Analysis bij WDS, dochteronderneming van Xerox, geeft op 26 februari van 13.30 – 16.30 uur een workshop. Tijdens deze workshop gaat Overton in op de rol van het contactcenter vandaag de dag en op de belangrijkste inzichten uit data die vergaard worden uit de contactmomenten met klanten gedurende hun customer journey. Daarbij behandelt hij niet alleen de praktische aspecten over hoe tot deze inzichten te komen, maar ook de belangrijkste technologische en procesmatige aspecten.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!