Witold Kepinski - 20 februari 2015

SAP integreert nieuwe partners in hybris Extend-netwerk

hybris software, een SAP-onderneming, meldt dat zijn Global Partner Summit, die van 11 tot en met 13 februari 2015 in München werd gehouden, een succes was. Met een recordaantal vertegenwoordigers van 350 partnerbedrijven liet dit event duidelijk zien dat hybris een steeds grotere, strategische bijdrage levert aan de voortdurende groei en uitbreiding van de customer engagement en commerce solution-portfolio (CEC) van hybris en SAP.

Tijdens de Partner Summit kondigde de onderneming aan dat alle hybris-partners de nieuwe SAP hybris Marketing solution, en de hieraan gerelateerde softwareoplossingen op de hybris Extend-marktplaats, voor het eerst konden implementeren. Deze oplossingen zijn beschikbaar geworden doordat ISV-partners (independent software vendors) integraties voor hybris Extend kunnen aanbieden, wat een aanzienlijke uitbreiding inhoudt van de rol die zij spelen. Diverse ISV-partners, zoals Bloomreach, Facebook, Marketo, Sprinklr en Turn hebben al oplossingen ontwikkeld voor de lancering van SAP hybris Marketing.

SAP hybris Marketing solution

Patrick Finn, Senior Vice President Global Channel and Partnerships bij hybris en SAP CEC: "We zijn erg tevreden met de ontwikkelingen binnen ons kanaal in 2015. Door de toevoeging van de SAP hybris Marketing solution aan onze portfolio kunnen onze vertegenwoordigers en systeemintegratoren over de hele wereld een breder scala aan CEC-oplossingen van hybris en SAP aanbieden, en krijgen onze ISV-partners de mogelijkheid om toonaangevende integraties aan te leveren via hybris Extend. Accenture, Deloitte Digital, DigitasLBi, Razorfish and SapientNitro zijn een aantal van de eerste gebruikers die hun bereik hebben uitgebreid met volledige klantbetrokkenheidsoplossingen, en wij hebben ons als doel gesteld andere partners binnen het netwerk aan te sporen om hun voorbeeld te volgen."

Een van de hoogtepunten van het event was de uitreiking van de hybris Global Partner Awards. Hieronder volgt een aantal van de winnaars:

Most Innovative Partner of the Year: SapientNitro
Americas Partner of the Year: Deloitte Digital
EMEA Partner of the Year: Tacit
APJ Partner of the Year": Contiigo
Global ISV Partner of the Year: OpenText
Global Service Delivery Partner of the Year: DigitasLBi
Global Partner of the Year: Accenture

Service Providers

Andere hoogtepunten waren een presentatie door Connie Moore, Senior Vice President Research bij de Digital Clarity Group, waarin ze de resultaten besprak van een recent onderzoek naar klantbetrokkenheid en commerciële strategie. Over deze onderzoeksresultaten zei ze: "Dit onderzoek, waarin stakeholders van meer dan 200 bedrijven in Europa en de Verenigde Staten werden ondervraagd, liet zien dat het gebruik van service providers in deze sector is uitgebreid en steeds verder toeneemt, en dat meer dan 50 procent van alle bedrijven verwacht dat hun uitgaven op dit gebied in 2015 hoger zullen zijn dan het jaar daarvoor. Het onderzoek toonde echter ook aan dat bedrijven steeds minder geld uitgeven aan adviesdiensten en systeemintegratie op het gebied van customer engagement en commerce. Om hiermee om te gaan, zouden we serviceproviders willen adviseren om een prestatiegebaseerde prijsstelling te hanteren en op die manier hun inkomsten uit deze sectoren te maximaliseren."

WK

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!