Witold Kepinski - 23 februari 2015

VANAD Group nu ook in Duitsland actief

De VANAD Group is van start gegaan met de uitvoer van werkzaamheden in haar eerste kantoor op Duitse bodem. In Essen, in de provincie Noordrijn-Westfalen, gaat VANAD het multilingual virtual contact center (Babylon) concept neerzetten.

Het eerste partnership in het land is al gesloten. Voor een glasvezelaanbieder gaat het familiebedrijf met 40 medewerkers de eerstelijns klantenservice verzorgen. Doelstelling van het project is door hoogstaande klantenservice te leveren het klantenbestand van de kersverse partner te verhogen.

VANAD hoopt dit te bereiken door kwaliteit en flexibiliteit van het klantcontact te waarborgen. Vice President Customer Service Babylon, Kelly Ufkes legt uit. “Kwaliteit is een topprioriteit van ons, we nemen dan ook alleen hoogopgeleid meertalig personeel aan waar wij doorlopend trainingen voor verzorgen. Doordat onze mensen virtueel kunnen werken, zijn we flexibel in de inzet van klantcontact medewerkers en spelen wij optimaal in op hun wensen en behoeften. Zo kunnen we onverwachte pieken in klantcontact goed verwerken en nog steeds onze hoge kwaliteitsgraad en performance behalen.”

Het verwerven van kwalitatief hoogstaande klantcontactprofessionals voor het project is in volle gang. “We zijn op zoek naar mensen die de kernwaarden passie en ambitie met ons delen. We hebben enorm veel zin om met de juiste mensen een constructieve bijdrage te gaan leveren aan het behalen van de ambitieuze doelstellingen van onze klant(en)”, zo besluit Ufkes.

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!