Witold Kepinski - 25 maart 2015

HP Inc. gaat voor verdere groei met channel partners in zakelijk segment

HP Inc. (HPI), een afsplitsing van HP's printing & personal systems (PPS) business dat eind 2014 plaatsvindt, zal grotendeels via channel partners blijven verkopen en zich nog meer focussen op het zakelijk segment. 

Dit meldt HP Inc. Executive Vice President Dion Weisler tijdens het onlangs gehouden HP Global Partner Conference (GPC) 2015 in Las Vegas. Meer dan 80 procent van de omzet wordt door partners gedaan. "Partners zijn het visitekaartje van HP. De huidige strategie wordt voortgezet in HP Inc. Er komt minder focus op het contract business model en meer focus op het businessmodel van terugkerende omzet en diensten aldus Weisler.

Door de splitsing kan HP Inc. zich meer focussen op innovatie, aldus Weisler. HP channel partners zullen worden voorzien met de nieuwste en modernste laser A-series printers, 3D printers en blended reality producten zoals HP Sprout. Weisler: "HP Inc. is een grote start-up. We bieden de beste producten voor consumenten en zakelijke markt."

Door: Witold Kepinski

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!