Witold Kepinski - 25 maart 2015

ETTU levert Witlox Van den Boomen nieuwe Microsoft SharePoint en Dynamics CRM

Witlox Van den Boomen heeft een vdigitaal dossier geïmplementeerd op basis van Microsoft SharePoint en Dynamics CRM. Er is hierbij gekozen voor de eConnect@Work oplossing van ETTU, aangevuld met Dynamics CRM en Assistance PSA van Ctac.

De afgelopen jaren zijn de activiteiten en daarmee het aantal medewerkers van Witlox Van den Boomen flink toegenomen. Het verbeteren van de efficiency is een wezenlijk proces geworden en geeft ruimte om klanten beter te kunnen bedienen. Daarnaast merkte de organisatie dat de mogelijkheden ontbraken om snel in te spelen op de (digitale) wensen van de klant. Vandaar dat Witlox Van den Boomen opzoek ging naar een nieuwe oplossing die gebaseerd zijn om marktconforme standaarden. Na een lange zoektocht is Witlox Van den Boomen uitgekomen bij de Microsoft producten SharePoint en Dynamics CRM.

Met de SharePoint oplossing eConnect@Work en Dynamics CRM verwacht Witlox Van den Boomen dat een medewerker per dag minimaal een uur kan besparen. Dit komt voort uit het centraal beschikbaar stellen en snel kunnen vinden van informatie. Daarnaast worden besparingen gerealiseerd door volledig papierloos te werken en het sneller kunnen factureren van uitgevoerde werkzaamheden, aldus Vincent Heijckmann (foto), directeur van ETTU: “Met de eConnect@Work oplossing van ETTU beschikt Witlox Van den Boomen over een brancheoplossing, gebaseerd op markstandaardisatie waar kantoren zo lang naar zochten. De oplossing sluit aan op Afas, SAP, Exact, Unit4 en uiteraard Navision en Axapta van Microsoft. Dit maakt multidisciplinair samenwerken mogelijk, waarbij de klant centraal staat.”

WK

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!