Witold Kepinski - 03 april 2015

Oracle Marketing Cloud uitgebreid met Data Management en e-commerce toepassingen

Oracle komt met nieuwe oplossingen om marketeers te ondersteunen in hun werkzaamheden.

Om te beginnen zijn er nieuwe mogelijkheden in het Data Management Platform (DMP) van Oracle Marketing Cloud: Lookalike Modeling voor klanten die Cross-Channel Marketing Automation gebruiken en OnDemand On-Board. Hiermee kunnen marketeers data samenvoegen uit verschillende bronnen, zoals tools voor webanalytics, e-mailmarketing en marketing automation. Met deze data zijn ze in staat hun marketingactiviteiten te personaliseren.

Daarnaast integreert Oracle de cross-channel marketingoplossing van Oracle Marketing Cloud met Oracle Commerce en Oracle WebCenter. Deze integratie verhoogt conversies en vergroot de omzet, doordat marketeers gepersonaliseerde customer experiences kunnen creëren via alle digitale kanalen.

Het Oracle-marketingecosysteem bevat volgensde leverancier meer dan tweehonderd apps, waarmee marketeers Oracle Marketing Cloud kunnen verbinden met andere marketingsystemen via de Oracle Marketing AppCloud. Ook beschikt het systeem over meer dan driehonderd data-integraties via het Oracle Data Management Platform Partner Program. Bovendien stelt het organisaties in staat te integreren met andere bestaande Oracle Customer Experience Cloud (Oracle CX Cloud)-applicaties, zoals Oracle Sales Cloud en Oracle Service Cloud, maar ook met CRM- en klantdatabasesystemen van derde partijen.

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!