Witold Kepinski - 17 april 2015

2ML benoemt Carleen Bakker tot Service Manager

2ML, Amsterdamse partner voor kantoorautomatisering, clouddiensten en digital development, stelt Carleen Bakker aan als Service Manager. Carleen Bakker gaat het servicedeskteam aansturen en wordt het eerste aanspreekpunt voor klanten van 2ML als het gaat om de kwaliteit van de dienstverlening. Zij is op 1 april gestart met haar nieuwe functie.

Na haar studie commerciële economie en marketing management aan de Hanzehogeschool in Groningen, liep Carleen Bakker stage bij IT-dienstverlener Guidion. Zij was er vervolgens bijna negen jaar werkzaam, achtereenvolgens in de rol van Servicedesk Manager, Account Manager Coax, Franchise & Operations Manager en Projectmanager. Carleen Bakker heeft leidinggevende ervaring in een breed spectrum met veel dynamiek: van het aansturen van een serviceteam tot het opzetten van nieuwe business lines en het managen van een overname

Het Amsterdamse 2ML biedt continuïteit voor iedere IT-omgeving, groot en klein. Persoonlijk betrokken en gemotiveerd levert 2ML pragmatische oplossingen die werken, zodat ondernemers zich ongestoord met hun kerntaken bezig kunnen houden. De meer dan dertig medewerkers zijn Microsoft, Dell en Apple gecertificeerd en hebben een oplossing voor iedere situatie en omgeving. 2ML biedt zekerheid, is altijd bereikbaar en stopt niet voordat alle behoeften vervuld zijn. Klanten van 2ML zijn o.a verschillende advocatenkantoren maar ook bedrijven als EyeWorks, Greenpeace en Het Nederlandse Rode Kruis.

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!