Redactie - 05 mei 2015

Klanten van Copaco kunnen tickets voor SAIL 2015 verdienen met Kaspersky B2B- en B2C-omzet

Na bijna vijf jaar wachten is het deze zomer weer zover: van 19 tot en met 23 augustus 2015 is de Amsterdamse haven het decor voor het grootste nautische evenement van Nederland, SAIL 2015. Klanten van Copaco kunnen gedurende de maanden mei en juni een volledig verzorgde dag SAIL verdienen voor twee personen bij hun Kaspersky Business to Business en Business to Consumer omzet.

Klanten kunnen meedingen naar deze arrangementen door zich in te schrijven via de website van Copaco. In totaal neemt Copaco 48 klanten mee op een exclusief voor Copaco gereserveerd zeilschip.

'Volle kracht vooruit'
“Het schip en de bemanning vaarklaar maken, een goede koers bepalen en op volle kracht vooruit! Dat is wat we met deze gezamenlijke actie beogen. Een fantastisch evenement voor, door en met onze partners”, aldus Kirsten Koning, Head of Corporate Sales Benelux bij Kaspersky Lab.

Meer informatie en de link naar het inschrijfformulier is te vinden op de website van Copaco.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!