Wouter Hoeffnagel - 06 mei 2015

IBM en Facebook slaan handen ineen om advertenties relevanter te maken

IBM en Facebook kondigen aan de handen ineen te slaan om het Facebook-platform aantrekkelijker te maken voor adverteerders. Daarnaast starten de bedrijven het nieuwe initiatief IBM Commerce THINKLab.

Facebook’s advertentiesysteem wordt gecombineerd met de kennis van IBM op het gebied van analytics, zodat de voorkeuren van de geanonimiseerde individuele consument nauwkeuriger ingeschat kan worden. Adverteerders kunnen hiermee een sterk gepersonaliseerde klantervaring bieden. Daarnaast gaan Facebook en IBM adverteerders in staat stellen om succesvolle Facebook campagnes te kopiëren naar andere kanalen als fysieke winkels, websites en mobiele apps.

Daarnaast starten IBM en Facebook het IBM Commerce THINKLab. Hierin zullen beide bedrijven oplossingen ontwikkelen die voortvloeien uit specifieke klantvragen, bijvoorbeeld op het gebied van voorraadanalytics en prijsoptimalisatie. IBM wetenschappers, designers en experts gaan de door hen bedachte oplossingen real-time in de markt te testen, en kunnen zo snel nieuwe technologieën uittesten en integreren in één oplossing.

Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024 Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024
Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!