Wouter Hoeffnagel - 07 mei 2015

VANAD Group sluit wereldwijde samenwerking met ThinkingPhones

VANAD Group, leverancier van Enterprise contact center software, gaat een wereldwijde samenwerking aan met ThinkingPhones. Als onderdeel van de samenwerking gaat VANAD Group het unified communications-portfolio van ThinkingPhones aanbieden op de markt.

Arthur Nederlof, CEO van de VANAD Group, en Cedric Pech, EMEA VP Sales and General Manager van ThinkingPhone, hebben hiervoor een samenwerkingsovereenkomst getekend (foto). Met de samenwerking wil VANAD Group haar huidige marktpositie in de contact center industrie versterken en haar productpakket verbreden op het gebied van voice, video, chat, mobiel, presence, conferencing en analytics functies. Daarnaast krijgt VANAD Group via de samenwerking toegang tot de Amerikaanse markt.

ThinkingPhones voegt als onderdeel van de samenwerking de contact center oplossing VANAD Aloha aan haar bestaande portfolio toe. ThinkingPhones bedient meer dan 1.250 klanten wereldwijd, met meer dan 500.000 eindgebruikers.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!