Witold Kepinski - 19 mei 2015

Hippo introduceert CMS 10 en nieuwe Content Performance-platform

Hippo, een aanbieder van Web Content Management Systems introduceert met Hippo CMS 10 haar nieuwe Content Performance-platform dat geavanceerde functies biedt voor marketing en IT.

Het nieuwe Content Performance-platform maakt het mogelijk een gegevensgestuurde content-strategie voor alle kanalen uit te werken, met als resultaat een persoonlijkere digital experience voor iedere bezoeker. Het is ontworpen om bedrijven te helpen hun bezoekers te begrijpen, zowel bekende als anonieme, en ze relevante content aan te bieden, in iedere context en op ieder apparaat.

Met de introductie van Content Performance biedt Hippo een nieuwe manier om in het ecosysteem van marketingtechnologie om te gaan met het web content management system. Hippo CMS is meer dan alleen een productiviteitshulpmiddel. Het hanteert principes uit de marketingautomatisering om het WCMS om te vormen tot een intelligente marketingtechnologiesoftware die het klantentraject van bij het begin kan optimaliseren en personaliseren, zodat bezoekers vanaf het eerste moment actief worden omgezet in leads.

"Hippo CMS 10 leert van de voorkeuren, interesses en bedoelingen van de individuele bezoeker en reageert daarop. Op die manier schrapt het de onzekerheidsfactor uit de contentstrategie," aldus Jeroen Verberg, CEO van Hippo. "Deze nieuwe versie verandert het CMS in een intelligente gegevensgestuurde marketingtechnologie die realtime content performance meet aan de hand van de online doelen van het bedrijf: bezoekers aantrekken, de engagement verbeteren en de conversie verhogen".

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!