Witold Kepinski - 04 juli 2015

Spryng en SALESmanago bundelen krachten

Spryng - een Business to Business mobiele telecom service provider van Nederlandse afkomst en SALESmanago - van Poolse afkomst en aanbieder van een op de Cloud gebaseerd marketing platform starten een samenwerking en bieden hun klanten nu de mogelijkheid van elkaars platform gebruik te maken.

Bedrijven, die gebruik maken van SALESmanago’s systeem, hebben voortaan de mogelijkheid om ook gebruik te maken van het selfservice SMS platform van Spryng en tevens de Concept & Development-afdeling van Spryng voor het bouwen van specifieke SMS applicaties.

’’Spryng is zeer verheugd met de partnership met SALESmanago. Nu al zijn SALESmanago’s klanten actief gebruik aan het maken van onze SMS diensten en we hebben positieve feedback ontvangen met betrekking tot de kwaliteit en effectiviteit. We zijn er zeker van dat deze samenwerking meer effectiviteit zal toevoegen aan de communicatie van marketingactiviteiten voor SALESmanago’s klanten’’, zegt Marc Rottinghuis, CEO van het Amsterdamse bedrijf Spryng.

SALESmanago is een op de cloud gebaseerd automatisch marketingplatform dat wordt gebruikt door meer dan 3.000 bedrijven in 40 landen. Volgens Datanyze is het een van werelds Top 6 marketing platforms.
SALESmanago biedt een complete reeks van producten aan voor marketeers, waaronder website bezoeker identificatie en tracking, e-mail marketing met persoonlijke dynamische e-mails en productaanbiedingen, dynamische website content en personalisatie voor ad-netwerken en directe verkoopkanalen.

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!