Wouter Hoeffnagel - 06 juli 2015

Ingram Micro sluit Tour de France campagne in stijl af

Ingram Micro heeft in samenwerking met haar leveranciers de Toerversie Utrecht voor ruim 100 resellers georganiseerd. De Toerversie Utrecht vormde de afsluiting van de Ingram Micro ‘Tour de France’ campagne.

Resellers die meededen konden kiezen uit routes van 75, 110 en 150 km. De gasten werden ontvangen in een aparte business ruimte waar zij een Samsung/HP/Ingram tenue ontvingen en een Toerversie Utrecht shirt. Omstreeks 09:30 vertrokken de eerste renners richting Maliebaan en Waterlinieweg om langs tal van pittoreske dorpjes in de middag weer terug te keren. Na afloop was er een pastamaaltijd georganiseerd.

Voor de start van de Tour de France komende zaterdag zijn in totaal 50 VIP tickets verdeeld om de ‘Grand Depart’ van dichtbij mee te maken. Een deel van de opbrengsten van de campagne komt ten goede aan het goede doel van Ingram Micro; Spieren voor Spieren.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!