Witold Kepinski - 07 juli 2015

Hippo en VASSIT: Partners voor Digital Experience in het VK

VASSIT hebben aangekondigd dat ze een strategisch partnerschap zullen sluiten om digitale experience oplossingen naar ondernemingen te brengen. In een jaar van uitbreiding in verschillende regio's, biedt het partnerschap met het Londense VASSIT - dat onder andere Santander, OVO Energy, UNITE Students, Rolls-Royce als klanten heeft- aan Hippo een belangrijke kans om zijn voetafdruk in het Verenigd Koninkrijk te vergroten.

“De visie van Hippo op het web content management system als een marketingtechnologie dat is gericht op ROI, zoals aangetoond door het Hippo CMS 10 Content Performance-platform, sluit nauw aan bij VASSIT's benadering van de moderne digitale experience,” aldus Srdjan Bakovic, Commercial Director. “In combinatie met een sterke bedrijfsgerichte en op standaarden gebaseerde Java-architectuur, bevindt Hippo CMS zich in een unieke positie om de digitale innovaties van onze klanten te stimuleren.”

De knowhow van VASSIT op het gebied van digitale strategie, klantervaring, webdevelopment en big data is een uitstekende aanvulling op de deskundigheid van Hippo op het gebied van contentgestuurde digitale ervaring. "VASSIT heeft een palmares van digitale succesverhalen," merkt Hippo CEO Jeroen Verberg op, "Wij zijn er trots op dat we hun ervaring in multi-channelwebstrategie in ons wereldwijde netwerk van partners hebben, en kijken ernaar uit om onze gezamenlijke expertise naar de Britse markt te brengen."

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!