Witold Kepinski - 09 februari 2016

Avaya introduceert multichannel UC en contactcenter cloud oplossingen

Avaya introduceert multichannel unified communications- en contactcenter-cloudoplossingen voor het midmarket segment.

Avaya Midmarket Cloud bestaat uit tweee implementatievarianten waarmee channelpartners van Avaya middelgrote organisaties toegang kunnen bieden tot mogelijkheden die voor digitaal zakendoen vereist zijn, namelijk; Powered by Avaya IP Office en OnAvaya - Google Cloud Platform.

Ronald Hoeijenbos (foto), Regional Channel Director Avaya Europe North, vertelt: “Avaya channelpartners hebben, met hun kennis van de klant en expertise in Avaya, een belangrijke taak bij cloudimplementaties voor middelgrote bedrijven. Ze kunnen de klant nu nog flexibeler benaderen met hybride cloudoplossingen in een markt met aanzienlijk groeipotentieel, waarin organisaties op zoek zijn naar een kosteneffectieve route naar geavanceerde communicatie.” Beide varianten, Powered by Avaya IP Office™ en OnAvaya™ - Google™ Cloud Platform, faciliteren echte hybride clouds waarmee bedrijven hun investeringen in de meer dan 1 miljoen Avaya-systemen die er momenteel wereldwijd draaien maximaal kunnen laten renderen.

Momenteel hebben partners buiten de VS alleen toegang tot de Partner Powered by Avaya IP Office variant, waarbij ze in staat moeten zijn zelf de infrastructuur te bieden, of te hosten in een zelf te kiezen datacenter.

WK

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!