Redactie - 06 september 2012

StartReady combineert unified communications met Dell PowerEdge servers


Dell kondigt aan dat het Nederlandse bedrijf StartReady gebruik gaat maken van zijn OEM (original equipment manufacturer) oplossingen om unified communications (UC) producten sneller te kunnen leveren. Het portfolio van StartReady bestaat uit een aantal oplossingen op basis van Microsoft Lync technologie. Hiermee kunnen klanten overschakelen naar Voice-over-IP (VoIP).

Aangezien StartReady UC-oplossingen ontwikkelt voor Europese telecommunicatiebedrijven waaronder KPN, en recent twee grote klanten in de Verenigde Staten heeft opgetekend, ontstond de behoefte aan een internationaal netwerk. Om overal dezelfde ondersteuning te kunnen bieden ging het bedrijf op zoek naar een partner. Uiteindelijk kwam StartReady uit bij het Dell OEM Solutions team. Dell OEM-ready PowerEdge R610 server biedt een oplossing door bestellingen rechtstreeks naar de klant te verzenden. Dit levert tijdsbesparing op, aldus StartReady.

Met  behulp van het Dell OEM Solutions-team kan StartReady zijn klanten ook buiten Europa ondersteunen. Bedrijven kopen vandaag de dag applicaties in de wetenschap dat er ter plaatse ondersteuning aanwezig is. De klanten van StartReady krijgen dankzij het partnership met Dell ProSupport met Mission Critical vier uur on-site ondersteuning en 24/7 telefonisch support voor het oplossen van problemen en het maximaliseren van de uptime. “We willen internationaal groeien maar wel met hetzelfde serviceniveau dat onze klanten van ons gewend zijn en zijn. Daarom zijn wij op zoek gegaan naar een wereldwijde OEM-partner die ons hierbij kan helpen", aldus Lucas Wensing (foto), oprichter en ceo van StartReady. "Door onze levertijd te verminderen kunnen we mensen en middelen vrijmaken om ons te concentreren op waar we het beste in zijn, het bouwen van unified communications-oplossingen."

Door: Witold Kepinski

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!