Redactie - 04 oktober 2012

Norton verbetert Partner Portal voor channel partners


Norton by Symantec introduceert een nieuwe Norton Partner Portal (NPP) om channel partners in Nederland te ondersteunen. Bij de nieuwe Norton Partner Portal is extra aandacht besteed aan eenvoudige navigatie, ofwel surfen, en aan nieuwe sociale media-tools om content en updates te stroomlijnen en de groei van bedrijven te ondersteunen.

Norton levert partners een aantal nieuwe en dynamische tools. Daarbij zijn de bestaande verkoop-, marketing- en technische informatie van de Portal als uitgangspunt genomen.

NortonSocial is een gratis marketinginstrument waarmee partners nieuws over Norton kunnen ontvangen en op hun eigen sociale netwerken kunnen plaatsen. Dankzij de nieuwe functie hoeft men niet meer handmatig grote hoeveelheden content te verwerken. Met drie klikken ontvangen partners het nieuws waar ze behoefte aan hebben, kunnen ze het bewerken en doorplaatsen hun Twitter, Facebook of LinkedIn account.

Norton ChannelNews geeft alle partners de mogelijkheid om hun communicatie naar hun eigen wensen aan te passen en zo hun eigen nieuwszender te creëren die alleen de meest relevante en actuele berichten toont. “De verkoop van onze diensten en producten door channel partners groeit snel. De nieuwe Norton Partner Portal zorgt ervoor dat onze partners over alle informatie en tools van Norton beschikken die ze nodig hebben om hun klanten nog beter van dienst te kunnen zijn. Met deze nieuwe functies is het de bedoeling om onze channel partners voor hun volgers de meest betrouwbare bron van Norton-content te maken. Niemand anders heeft iets dat op NortonSocial lijkt en het geeft een nieuwe, spannende wending aan het merk”, zegt Danny Feenstra (foto), Channel Sales Manager Benelux.

De nieuwe Norton Partner Portal is nu toegankelijk voor alle partners in Nederland. Partners kunnen zich inschrijven en inloggen via www.nortonportal.nl.

Door: Witold Kepinski

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!