Redactie - 05 maart 2013

CeBIT 2013: VASCO start nieuwe go-to-market strategie


Om verder bij te dragen aan het succesverhaal van MYDIGIPASS.COM en om consumenten aan te trekken, heeft VASCO zijn go-to-market strategie verfijnd. Het bedrijf volgt een 3-ledige aanpak gericht op drie verschillende doelgroepen.

De eerste aanpak richt zich tot financiële instellingen en organisaties via VASCO's DIGIPASS + programma. DIGIPASS + staat voor een tweede DIGIPASS profiel dat is ingebed in de hard-of software authenticatietoestellen van de bank. Het eerste DIGIPASS profiel wordt gebruikt om de online transacties van de bank te beveiligen. Het tweede profiel kan vervolgens worden gebruikt voor toepassingen van derden op het MYDIGIPASS.COM platform. Organisaties die instappen in VASCO's DIGIPASS +-programma onderscheiden zich door hun klanten banking level security aan te bieden om hun favoriete websites en applicaties te beveiligen. Daarnaast kunnen financiële instellingen een extra inkomstenbron creëren door klanten aan te trekken die zich aansluiten op het DIGIPASS +-programma. Banken die zich aansluiten op het programma zullen een 20%-commissie ontvangen.

De tweede benadering is gericht op de application service providers (ASP's) en eigenaars van websites. VASCO zal specifiek naar de ASP’s gerichte acties ontwikkelen en werkt daarvoor met een dedicated MYDIGIPASS.COM salesteam. ASP’s die hun klanten laten inschrijven op het MYDIGIPASS.COM platform zullen ook een commissie ontvangen.

Met de derde aanpak richt VASCO zich rechtstreeks tot de consumentenmarkt. Het bedrijf is bezig met het ontwikkelen van tal van marketingacties die de consument aanzetten om deel uit te maken van de MYDIGIPASS.COM community, aldus de leverancier.

Door: Witold Kepinski 

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!