Redactie - 07 maart 2013

Oracle introduceert Social Relationship Management


Oracle introduceert een geïntegreerde oplossing voor het beheer van sociale interacties. Deze nieuwe oplossing, genaamd Oracle Social Relationship Management(SRM), maakt deel uit van de Oracle Social Relationship Management Suite.

Oracle SRM verenigt social marketing, social engagement en monitoring in een geïntegreerde oplossing, geschikt voor grootzakelijke ondernemingen. De geïntegreerde producten zorgen voor een overgang tussen monitoren en contentcreatie, van modereren tot het analyseren van de social media-activiteiten van een organisatie, aldus de leverancier.

Oracle SRM integreert de door Oracle zelf ontwikkelde producten met oplossingen als Vitrue, Collective Intellect en Involver. Door sociale marketing, engagement en monitoring te combineren tot een compleet platform zijn bedrijven in staat om makkelijk te switchen tussen monitoren, content ontwikkelen en publiceren, in contact treden met klanten en interacties analyseren over meerdere sociale kanalen in real-time, aldus Oracle.

SRM is te integreren met Oracle Applications, zoals Oracle Eloqua, Oracle RightNow Cloud Service, Oracle Fusion CRM, Oracle CRM en Oracle Cloud.

Door: Witold Kepinski 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!