Redactie - 14 maart 2013

Colt verkoopt cloud contactcenter via channel partners


Colt introduceert een nieuwe hosted contactcenteroplossing. Deze oplossing is speciaal ontwikkeld voor klanten uit verschillende Europese landen om hun eigen flexibele contactcenter te kunnen bouwen en beheren.

De nieuwe oplossing wordt via partners in het kanaal verkocht en biedt een functioneel platform voor 50-250 werknemers, aldus Guy de Groot (foto), Sales Director bij Colt. De dienst is beschikbaar in Nederland, Duitsland, Verenigd Koninkrijk en Ierland en zal in een later stadium in heel Europa worden uitgerold.

Virtueel contactcenter
De nieuwe oplossing is network-hosted en biedt klanten ‘pay-as-you-grow’ pakket, waardoor de investering vooraf minimaal is. Uiteenlopende fysieke locaties – van contactcenters tot kantoren tot thuiswerkers - kunnen worden geïntegreerd in één virtueel contactcenter. Problemen gerelateerd aan het doorverbinden van gesprekken in een traditionele multi-side opzet worden hiermee voorkomen, zo beweert Colt.

Web-based werkplek
Door de nieuwe cloud-based aanpak is het volgens Colt makkelijker om gesprekken af te handelen en door te zetten naar de meest capabele medewerker. Tijdens piekperiodes, wanneer de vraag toeneemt, kunnen werknemers binnen no-time inloggen in een web-based werkplek, vanaf elke locatie met een telefoonlijn en internetverbinding. Hierdoor kan men altijd optimale klantenservice garanderen. Daarnaast biedt het platform resellers het gemak en de flexibiliteit om de nieuwe service the integreren met de Customer Relationship Management systemen.

Door: Witold Kepinski  


Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!