BPO en klantcontact specialist Unamic/HCN verder onder de naam Xerox
25-03-2013
Deel dit artikel:

BPO en klantcontact specialist Unamic/HCN verder onder de naam Xerox


Unamic/HCN, een klantcontact en business process outsourcing (BPO) specialist, gaat voortaan verder onder de naam Xerox en neemt de Xerox huisstijl over. De komende periode zal in zowel interne als externe uitingen het Xerox beeldmerk terug te vinden zijn en verdwijnt het welbekende Unamic/HCN logo. Twee jaar geleden is Unamic/HCN overgenomen door Xerox. De bundeling van krachten van beide organisaties heeft geresulteerd in een sterke groei, een verdere internationalisatie en versteviging van de marktpositie. Deze fundamenten zijn een goede basis om de volgende stap in het integratieproces tussen Xerox en Unamic/HCN te zetten.

De komende periode zal een aantal veranderingen worden doorgevoerd. Zo wordt er momenteel gewerkt aan een nieuwe website, wijzigen te zijner tijd de e-mailadressen en worden documenten van het Xerox beeldmerk voorzien. De vennootschappelijke naam zal nog wel ongewijzigd blijven: Unamic/HCN B.V.

Unamic/HCN maakt deel uit van een organisatie die minimaal vijftig procent van haar omzet te danken heeft aan Business Process Outsourcing zoals IT-, HR- en financieel-administratieve diensten. “Xerox biedt Unamic/HCN de ruimte om onze organisatie kwalitatief verder te kunnen uitbouwen, met name op het gebied van innovatie”, aldus Robèrt van Diem (foto), Managing Director Unamic/HCN.

Door: Witold Kepinski 


 

Terug naar nieuws overzicht