Redactie - 15 mei 2013

Furore lanceert nieuwe dienst ExpertEZIS voor ziekenhuizen

ICT-dienstverlener Furore introduceert een nieuwe dienst voor klanten van het Chipsoft EZIS-platform:ExpertEZIS, derdelijnssupport voor complexe of tijdrovende EZIS-incidenten. In de nieuwe dienst bundelt Furore alle kennis en ervaring rond het EZIS-platform. Klanten zijn zo verzekerd van ondersteuning bij hun gebruik van alle EZIS-modules. ExpertEZIS voorziet in ondersteuning en rekent af per incident, aldus Furore.

ChipSoft EZIS.NET is een automatiseringsoplossing voor Nederlandse ziekenhuizen. Die gebruiken de software veelal als ziekenhuisinformatiesysteem (ZIS) en in toenemende mate als elektronisch patiëntendossier (EPD). Furore helpt ziekenhuizen met het implementeren en optimaliseren van EZIS. De ICT-dienstverlener vult deze dienstverlening nu aan met uitgebreide support.

Met ExpertEZIS biedt Furore ondersteuning op afstand voor alle EZIS-modules, waarbij het samenwerkt met de functioneel beheerders van de klant. Voor het afhandelen van meldingen doet Furore een beroep gedaan op een groep EZIS-consultants. Binnen ExpertEZIS is onder meer te voorzien in oplossingen op het gebied van zorgpaden, vragenlijsten, overzichtsgenerator, expressies, widgets, zorgportalen, orders, documenten, CS Agenda, CS Maps, CS Rules, CS OK en PDMS.

Het Leids Universitair Medisch Centrum (LUMC) maakt gebruik van ExpertEZIS.

Door: Witold Kepinski 


Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!