Redactie - 06 juni 2013

SAP koopt hybris multichannel commercesoftware


SAP koopt voor een onbekend bedrag hybris, leverancier van multichannel commercesoftware. hybris helpt organisaties wereldwijd bij het verhogen van de verkoop van goederen, diensten en digitale content via ieder touchpoint, kanaal en apparaat.

hybris biedt OmniCommerce: hoogwaardige master datamanagement- en geïntegreerde commerce-processen die organisaties in één oplossing inzicht geven in hun klanten, producten en orders en daarnaast klanten inzicht biedt in de organisatie. hybris’ omni-channel software is ontwikkeld op één platform, gebaseerd op open standaarden

Ruim 500 organisaties wereldwijd kozen al voor hybris, waaronder B2B merken zoals Intergamma, W.W. Grainger, Rexel, Thomson Reuters en 3M, evenals consumentenmerken, waaronder V&D, Beter Bed, Starbucks, Bridgestone, P&G, Levi’s, Nikon, Galeries Lafayette, Migros, Espresso en Lufthansa. hybris heeft wereldwijd vestigingen in 15 landen wereldwijd.

Door: Witold Kepinski

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!