Redactie - 11 juni 2013

CRI Service introduceert Summer Support Desk voor AIX- en Linux-omgevingen


CRI Service, kennispartner op het gebied van Unix, Linux, middleware en applicatiebeheer, breidt deze zomer zijn dienstverlening uit met de Summer Support Desk.

Dankzij deze nieuwe dienst kunnen organisaties in de zomerperiode net wat extra kennis, advies en capaciteit bijschakelen, aldus CRI Service. Met de Summer Support Desk wordt de continuïteit en de kwaliteit van de AIX- en Linux-omgevingen geborgd, zonder te hoeven investeren in tijdelijke krachten of een ongoing beheeroplossing. De Summer Support Desk is operationeel vanaf 1 juli 2013 en is onderdeel van Xline Support, waarmee organisaties het beheer van hun IT-omgevingen geheel of gedeeltelijk kunnen uitbesteden.

Remco de Vries (foto), algemeen directeur van CRI Service: “In de vakantieperiode kiezen veel organisaties voor tijdelijk personeel om de continuïteit van hun bedrijfskritische omgevingen te garanderen. De CRI-Service Summer Support Desk is een unieke en voordelige aanvulling op die oplossing. We bieden de kennis die dan even niet in huis is, maar waar wel behoefte aan is. Of het nu gaat om telefonische ondersteuning, een advies of dat extra handje wanneer dat echt nodig is. Wij vullen dit flexibel in. Met de Summer Support Desk kunnen organisaties de kwaliteit van hun IT-omgeving ook tijdens de zomermaanden garanderen.”

Door: Witold Kepinski


Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!