Redactie - 17 juni 2013

Ingram Micro start ASUS marketingcampagne

Op 24 juni start Ingram Micro in samenwerking met ASUS de marketingcampagne ‘ASUS drives your business’. Resellers ontvangen na inschrijving een persoonlijk ASUSPRO omzettarget.

De hoogst overscorende reseller verdient een autoleasecontract ter waarde van 8000 euro. Daarnaast ontvangen resellers bij aankoop van ieder ASUSPRO notebook een Total HappyFuel Card ter waarde van vijf euro.

Resellers kunnen zich voor deze actie inschrijven via IM+, Ingram Micro’s loyaliteitsprogramma, op www.implus.nl. Vervolgens ontvangen zij hun persoonlijke ASUSPRO omzettarget voor de actieperiode.

Met deze marketingcampagne wil Ingram Micro het zakendoen met ASUS extra aantrekkelijk maken. De ASUSPRO notebooks staan daarbij in de schijnwerpers. Deze nieuwste ASUS modellen zijn specifiek ontwikkeld voor de zakelijke markt. De notebooks worden volgens de distributeur gekenmerkt door betrouwbaarheid, duurzaamheid, professioneel design en wereldwijde service, en zijn bestand tegen water- en stootschade. De B400 uit de ASUSPRO serie heeft al verschillende design awards ontvangen, zoals de Red Dot (Duitsland), Good Design (Japan) en de Excellence Award (Taiwan).

Voor meer informatie kunt u terecht op http://www.ingrammicro.nl/concrete/index.php?cID=5035


 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!