Redactie - 20 juni 2013

Kodision versterkt managementteam met Johan Everts en Raynni Jourdain

Kodision, specialist op het gebied van klantcontact software, breidt haar managementteam uit met Johan Everts en Raynni Jourdain (foto). Everts is benoemd tot manager research & development en Jourdain tot manager customer services.

De versterking van het managementteam is voor Kodision noodzakelijk om haar groeiambitie te realiseren, aldus Ed Buré, commercieel directeur van Kodision. Het managementteam bestaat verder uit algemeen directeur Okke Nijdam, commercieel directeur Ed Buré en technisch directeur Mario de Bruin.

Johan Everts was voor hij werd benoemd tot manager research & development werkzaam als manager customer services bij Kodision, de rol die nu wordt overgenomen door Jourdain.

Raynni Jourdain is als manager customer services verantwoordelijk voor het optimaliseren van het klantcontact. Hij stuurt het team aan dat klanten dagelijks ondersteunt bij vragen van bijvoorbeeld gemeentes. Jourdain startte zijn carrière bij Kodision als senior consultant.

Multichannel-aanpak
Kodision is een Nederlandse softwarespecialist en biedt oplossingen op het gebied van kennismanagement, klachtenmanagement, zaakgericht werken en digitale formulieren. Centraal in de werkwijze van Kodision staat het optimaliseren van klantcontacten. Hierbij maken ze gebruik van een multichannel-aanpak, waarbij klantcontact kan verlopen via het web (online formulieren en live chat), telefonisch (klantcontactcentrum), mobiel (apps), social media en per post.

Door: Witold Kepinski


Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!