Redactie - 04 juli 2013

Customer Interaction Group behaalt Oracle RightNow CX Cloud Service certificering


Klantcontactspecialist Customer Interaction Group uit Schiphol-Oost heeft aangekondigd de Oracle RightNow CX Cloud Service certificering behaald te hebben.

Met het behalen van deze certificering toont Customer Interaction Group aan dat het voldoet aan de hoge eisen die Oracle aan zijn Specialized Partners stelt. Customer Interaction Group benadrukt hiermee de sterke focus op kwaliteit en klantgerichtheid en de commitment naar Oracle RightNow.

“Als Oracle partner vinden wij het noodzakelijk om deze certificering te behalen. Wij geven onze klanten hiermee de garantie, dat ze bij ons vanaf advisering tot aan oplevering van het project, te maken hebben met mensen die allemaal ter zake kundig en op hun kennisgebied up-to-date zijn. Hierdoor kan Customer Interaction Group niet alleen een verdieping realiseren richting het optimaliseren van klantinteractie, maar ook aan serviceverlening via de verschillende mediakanalen. Voor onze klanten betekent dit dat zij op hun beurt hun klanten nog beter van dienst kunnen zijn”, zegt Hanjo Huizing (foto), directeur van Customer Interaction Group.

“Oracle Nederland feliciteert de Customer Interaction Group met het behalen van de RightNow CX Cloud Service certificering. De Oracle RightNow CX Cloud Service certificering is een bewezen keurmerk waarmee onze meest ervaren en kundige partners zichzelf kunnen onderscheiden in de markt en door hun kennis en specialisatie onder de aandacht te brengen, hun concurrentiepositie kunnen versterken,” verteld Bas Diepen, Director Alliances & Channels Benelux.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!