Ingram Micro introduceert ‘Your Way to Collaborate’ Unified Communications partnerprogramma
08-07-2013

Ingram Micro introduceert ‘Your Way to Collaborate’ Unified Communications partnerprogramma


Met ingang van 4 september 2013 lanceert Ingram Micro ‘Your Way to Collaborate’. Dit Unified Communications partnerprogramma biedt resellers en leveranciers een platform om samen nieuwe markten aan te boren. Resellers kunnen daarbij rekenen op actieve ondersteuning vanuit Ingram Micro op het vlak van marketing, training, certificering, PR en commerciële voordelen.

‘Your Way to Collaborate’ sluit aan bij ontwikkelingen binnen organisaties waarbij volume naar value verplaatst en men te maken krijgt met inkrimpende budgetten. Organisaties worden daarmee gedwongen slimmer en goedkoper te communiceren, zonder daarbij concessies te doen aan de bereikbaarheid, aldus Ingram Micro.

Advanced Solutions
Unified Communications, met als sleutelwoord ‘Collaboratie’, speelt hier op in door diverse realtime voice-, video- en datadiensten te integreren, ongeacht locatie of device van de zender en ontvanger. Ingram Micro is overtuigd dat UC de toekomst heeft, zet vol in op de uitrol van dit programma en heeft de afgelopen tijd hard gewerkt om het volledig vorm te geven. UC is daarmee een belangrijke troefkaart van Ingram Micro’s positionering als Advanced Solutions distributeur, aldus Remco van Zutphen (foto), Business Manager Unified Communications bij Ingram Micro. 

Microsoft, Cisco, Polycom en Jabra
Van Zutphen ziet een belangrijke toegevoegde waarde. “Behalve dat wij resellers nu een community bieden, gaan we ze actief ondersteunen op het gebied van marketing, sales, training en certificering. Daarnaast wordt het voor resellers extra interessant omdat men aanspraak kan maken op rebates en een dedicated leadgeneratie-programma. Het programma wordt ondersteund door belangrijke leveranciers als Microsoft, Cisco, Polycom en Jabra en zal snel uitgebreid worden met extra leveranciers. Het is een uniek concept, bedoeld voor iedere reseller, ongeacht omvang, segment of markt.”

  

Terug naar nieuws overzicht