Redactie - 13 augustus 2013

T-Mobile Nederland biedt excuses en vergoeding aan voor storing buitenland


T-Mobile Nederland biedt zijn excuses aan voor de storing die in het buitenland plaatsvond. Klanten konden donderdag 8 augustus en gedeeltelijk vrijdag 9 augustus niet bellen, sms’en en internetten in het buitenland.

Marieke Snoep (foto), Directeur Customer Operations, meldt op de website van T-Mobile: "Gelooft u mij, ook wij (ruim 2000 collega’s) hebben er een flinke kater aan overgehouden. We zullen er dan ook alles aan doen om eventuele herhaling te voorkomen. En eveneens met al die collega’s bied ik u excuses aan voor al het ongemak dat deze storing heeft veroorzaakt."

Snoep meldt verder: "We begrijpen dat we niet alle last die dit veroorzaakt heeft teniet kunnen doen. Graag willen we wel de kosten van onze diensten vergoeden waar u geen gebruik van heeft kunnen maken. Dat hebben we zo eenvoudig mogelijk proberen te regelen. Meer informatie vindt u op onze website. Wij gaan en blijven onze uiterste best doen om al onze ruim 4,5 miljoen klanten datgene te bieden wat ze van ons verwachten en het liefst nog wat meer. Heeft u nog vragen of opmerkingen, wij staan altijd voor u klaar via ons Forum, Facebook en Twitter."

Door: Witold Kepinski


Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!