Redactie - 08 november 2013

RES Software deelt partner awards uit aan Cam IT Solutions, IT-Value, Insign.it en BRAIN FORCE


RES Software, leverancier van workspace virtualisatie software, heeft vijf partners in het zonnetje gezet tijdens de RES PartnerFocus, het jaarlijkse evenement waar RES Software haar partners informeert over de trends in de markt, de visie van RES Software en product updates.

Tevens hebben de RES Software partners een exclusieve sneak preview van de RES IT Store gekregen; het nieuwe product dat in februari 2014 gelanceerd wordt en dat organisaties in staat stelt om IT-diensten volledig geautomatiseerd te leveren en installeren. De RES IT Store geeft gebruikers de ervaring zoals ze deze van consumenten app stores gewend zijn en elimineert handmatige en administratieve taken voor de IT-afdeling.

Insign.it won de “RES Rising Star 2013” award. Cam IT Solutions sleepte zowel de “RES Technology Partner 2013” award als de “RES Partner of the Year Award 2013” in de wacht. IT-Value kreeg de award voor de “RES Consulting Partner 2013” uitgereikt en de “RES Best Performing Partner 2013” is toegekend aan BRAIN FORCE.
Morteza Esteki, VP Sales EMEA: “Met deze award-uitreiking willen we onze waardering laten blijken voor de geweldige prestaties van onze partners. Het feit dat wij wederom een succesvol jaar achter de rug hebben, illustreert waarom RES Software zo sterk gelooft in de kracht van partnerschap.” Meer dan 170 partners woonden de RES PartnerFocus in de Buitenplaats in Amerongen bij. Deze bestond onder meer uit diepgaande strategie-updates, live productdemonstraties, kennissessies en de prestigieuze RES Partner Award uitreiking.

2014 belooft een interessant jaar te worden aldus Bob Janssen (foto), oprichter en CTO. “Steeds meer bedrijven zullen zakelijke app store/ IT Store modellen in gaan zetten wat een mijlpaal betekent voor het succes van de charge back systemen. Een boekhoudkundige strategie waarbij de kosten van IT-diensten, hardware en software gelden voor de business unit waarin ze worden gebruikt. Full service IT Stores gaan verder dan de huidige zakelijke app stores door niet alleen applicaties te leveren maar ook bijvoorbeeld hardware, extra capaciteit, reset van wachtwoorden en aanpassingen in handtekeningen. Het automatiseren van IT-activiteiten is een belangrijk onderdeel van een allesomvattende IT Store oplossing. Niet alleen de levering, maar ook het installeren en de goedkeuringsprocessen bij bijvoorbeeld het toekennen van software. Doordat je op deze manier handmatige en administratieve taken elimineert met behulp van automatisering, zorg je ervoor dat de IT-afdeling zich bezig kan houden met initiatieven die bijdragen aan de kernactiviteiten van het bedrijf, in plaats van dat die tijd wordt verspild aan aanvragen voor IT-diensten.”

In februari 2014 introduceert RES Software de full service RES IT Store die IT-diensten geautomatiseerd levert, installeert en toewijst op basis van de rol van een medewerker, de projecten waarbinnen hij of zij werkzaam is, de werklocatie, de apparaten waarop gewerkt wordt, et cetera. Deze extra, contextbewuste laag voorkomt niet alleen ongeautoriseerde toegang, maar zorgt ook voor een betere gebruikservaring, omdat gebruikers niet door bergen irrelevante apps en diensten heen hoeven te spitten om te vinden wat ze nodig hebben. Bob Janssen, “Veel van de informatie die je nodig hebt om deze regels in te stellen is al aanwezig in de HR-systemen van de organisatie, die alleen maar geïntegreerd hoeven te worden in de RES IT Store.”

Kijk hier voor het videoverslag over RES PartnerFocus.

Door: Witold Kepinski 
  

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!