Redactie - 13 november 2013

ServiceNow introduceert interface voor smartphones en tablets


ServiceNow introduceert een nieuwe interface voor smartphones en tablets. Deze interface geeft gebruikers de mogelijkheid om overal toegang te krijgen tot de diensten van ServiceNow.

Alle programma’s die draaien op het ServiceNow-platform zijn vanaf nu mobiel beschikbaar.De applicaties benutten de mogelijkheden die apparaten zoals iPhones, iPads en Android-smartphones te bieden hebben, optimaal. Dit geldt zowel voor de IT service automation applicaties als voor programma’s die zijn ontwikkeld door ServiceNow App Creators op het ServiceNow-platform. Alle applicaties zijn geoptimaliseerd voor mobiel gebruik zonder dat hiervoor de codes, configuraties en mobiele middleware is aangepast en zonder gebruik te maken van een aparte server.

De nieuwe interface voor smartphones en tablets geeft gebruikers een grotere bewegingsvrijheid bij het beheren van de relaties in IT en met andere afdelingen binnen een organisatie zoals HR en legal. Werknemers kunnen nu sneller reageren op aanvragen. Dit zorgt voor een betere service-ervaring binnen een organisatie. Het ServiceNow platform ondersteunt mobiele lay-outs. Hierdoor kunnen zowel de IT service automation apps als ook de zelfgemaakte apps naadloos worden ingepast in het systeem en profiteren van belangrijke functies, aldus ServiceNow.

Door: Witold Kepinski

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!