Redactie - 25 november 2013

ClickOn Toshiba Team en Wintelligent grote winnaars tijdens afsluiting Ingram Micro IM+ campagne


Op zondag 24 november sloot Ingram Micro zijn grote IM+ campagne af in het TopsportCentrum in Rotterdam.

Deze dag werd door ongeveer 200 resellers en leveranciers bezocht. Ze gingen zaalvoetballen onder leiding van Jean Marie Pfaff, Barry Hughes en Kevin Blom. Jeroen Stomphorst van de NOS gaf live commentaar tijdens de wedstrijden. De winnaar van het toernooi was Team Toshiba, van het bedrijf ClickOn (foto), dat onder leiding stond van Jean Marie Pfaff (foto, geheel rechts).

Ook voor de kinderen was er een uitgebreid programma, waaronder een clinic van Nederlands beste straatvoetballer Soufiane Touzani.

Aan het einde van de dag reikte Ingram Micro de prijzen uit die resellers tijdens de IM+ campagne konden verdienen. De hoofdprijs, een reis voor twee personen naar Brazilië, werd gewonnen door Wintelligent. Ellie de Voogt en Frank Busch kregen de prijs overhandigd van Stefan Duijndam, Director of Sales & Volume Business Management bij Ingram Micro.

Verder werd er een voetbalreis voor twee personen naar Real Madrid – FC Barcelona en een Multimedia Set uitgereikt. Aan het eind van de dag bood Ingram Micro zijn resellers een diner aan.

Door: Witold Kepinski  


Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!