Redactie - 12 december 2013

Avaya reikt Channel Awards 2013 aan partners uit

Avaya, wereldwijd leverancier van zakelijke communicatie oplossingen, heeft op 10 december de Channel Awards 2013 uitgereikt. Deze prijzen krijgen business partners die zich in een specifieke categorie hebben onderscheiden. De prijzen werden uitgereikt door Melvin Harmsen (foto), Country Sales Director voor Avaya Nederland en Ronald Hoeijenbos, Channel Director van Avaya.

De Avaya Channel Awards 2013 werden uitgereikt aan:

Distributeur: Westcon

Westcon heeft met Avaya networking een volledig nieuwe dimensie toegevoegd aan de distributie van producten en diensten. Daarnaast heeft Westcon zeer succesvol bijgedragen aan het succes van een groot aantal Unified Communications projecten.

Networking: Axians

Axians maakte 2 jaar geleden de keuze voor Avaya Networking en groeit sindsdien sterk in omzet en klanten. Axians won dit jaar een prestigieus Avaya networking project bij een zeer grote gemeente. Deze business partner is dit jaar gepromoveerd naar Silver partner en wordt voor haar investeringen beloond met de award voor Networking.

Contact Center: Dimension Data

Dimension Data zorgt dat haar medewerkers volledig gecertificeerd zijn op Avaya Contact Center. Door middel van Value Based Selling heeft Dimension Data grote contact center projecten geïmplementeerd wat heeft geresulteerd in een stijging van 20% op het gebied van Contact Center in het afgelopen jaar.

Video: Helder Telecom

Helder Telecom heeft zich naast de verkoop van IP Office zich in het bijzonder onderscheiden op gebied van de verkoop en implementatie van Avaya Video oplossingen. Helder won dit jaar 4 van dergelijke projecten bij nieuwe klanten.

Enterprise: Vodafone

Vodafone en Avaya bieden samen een nieuwe Unified Communications oplossing die bedrijven en organisaties vanaf 350 medewerkers de beschikking geeft over een complete en hypermoderne managed service dienst gecombineerd met een vast-mobiel oplossing.

Midmarket: Unica Schutte

Unica Schutte ICT heeft stevig ingezet op de Midmarket met Avaya IP Office Server Edition. Dit heeft geleid tot een aantal mooie opdrachten.

SME: KPN

Dat het niet alleen ‘Cloud’ is wat de klok slaat bewijst KPN. Naast de ‘KPN één’ propositie, bieden zij bestaande Avaya klanten de ruimte door te groeien. Onder het motto: "met de juiste focus naar de klant' winnen zij dit jaar de fel begeerde Avaya SME Award.

Healthcare: Forma

Forma heeft het afgelopen jaar niet alleen het grootste aantal projecten in de zorg verkocht, maar ook bij bijna al haar projecten naast Unified Communications ook Avaya Networking gepositioneerd en succesvol geïmplementeerd.

Klanttevredenheid: Vosko

Een zeer belangrijk aspect voor een business partner is een hoge klanttevredenheid. Vosko heeft voor het 2e jaar op rij de hoogste waardering gekregen voor CSAT’s. Een geweldige prestatie verkregen door de juiste klant focus op een aantal grote, respectabele klanten.

Innovations: Dia Telecom

Dia Telecom biedt een unieke propositie. Pure cloud telefonie op basis van Avaya Aura tegen verrassend lage kosten. Inmiddels zijn een groot aantal tevreden klanten aangesloten op de oplossing van Dia Telecom.

Full Portfolio: TSV

TSV is al jarenlang een gewaardeerde en gerespecteerde partner van Avaya. In het afgelopen jaar heeft TSV een bredere focus op de oplossingen van Avaya gelegd. Naast Unified Communications wordt ook Networking en Video Communicatie aangeboden. Dit heeft geleid tot een groot aantal nieuwe klanten.

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!