Redactie - 03 april 2014

Microfix nu ook Apple geautoriseerd service provider voor Apple iPhone

 

Microfix, (o.a. Apple en premium geautoriseerd service provider voor (i)Mac, iPad en iPod) kan nu ook Apple geautoriseerde reparaties en garantiereparaties voor iPhone verzorgen. De service betreft reparatie in garantie en na garantie. Afhandeling zal in nauwe samenwerking met Apple plaats vinden.

Er kan direct begonnen worden met vervangen van batterijen, camera's en diverse andere onderdelen. Daarnaast zal ook beoordeling van garantiesituaties en aanbieden van omruil apparatuur plaats vinden. Geleidelijk aan zal het reparatie programma worden uitgebreid, zodat de gebruiker vaker zijn eigen telefoon gerepareerd terugkrijgt

Welke iPhones.
De overeenkomst met Apple betreft:

Garantie in het eerste jaar
1. IPhone 3, 4 en 5 modellen die via elektronica winkels in Nederland verkocht worden, mits die niet gekocht zijn van of via de telecomproviders KPN, Vodafone of T-Mobile. Deze providers verzorgen zelf de garantie service op de door of via hen verkochte iPhones.

2. Alle direct van Apple gekochte iPhone 3, 4 en 5 modellen (Apple stores en Webshop)

3. Alle in het buitenland gekochte iPhone 3, 4 en 5 modellen

Microfix kan aan de hand van het serienummer bepalen of een iPhone door Microfix in behandeling kan worden genomen. Dit serienummer is o.a. te vinden in het Telecom contract. IPhone bezitters die willen weten of ze bij Microfix te recht kunnen voor hun reparatie dienen bij telefonisch overleg hun serienummer bij de hand te hebben

Buiten garantie of bij consumenten garantie claims in het tweede jaar
1. Microfix bemiddelt of wijst de weg bij de afhandeling van de tweedejaars garantie voor alle consumenten.

2. Microfix verzorgt alle reparaties of omruil van alle iPhone 3, 4 en 5 buiten garantie.

Reparatie snelheid
Microfix streeft naar afhandeling binnen enkele dagen. Daarnaast wordt gewerkt aan een klaar terwijl u wacht reparatie model, voor zover de onderdelen op voorraad zijn. De verwachting is dat Microfix met deze iPhone servicemogelijkheden nog beter kan inspelen op de behoeften van de klanten.

Witold Kepinski

 

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!