Redactie - 09 april 2014

AccountView zorgt voor koppeling tussen crm en sociale media

 

Met de integratie van crm-functionaliteit en sociale media maakt AccountView een nieuwe manier van werken mogelijk. Buttons bieden vanuit het klantenbestand van de bedrijfssoftware met een simpele muisklik toegang tot de socialemediaprofielen van relaties op onder meer Twitter, Facebook en LinkedIn. Zo worden hun gedrag, interesses en mening, maar bijvoorbeeld ook de ontwikkelingen in hun organisatie inzichtelijk, aldus AccountView. 

Met die waardevolle informatie kunnen bedrijven beter inspelen op de wensen en behoeften van hun klanten en prospects. Via de AccountView Contact App zijn de socialemediaprofielen ook onderweg via een tablet of smartphone beschikbaar, bijvoorbeeld ter voorbereiding van een afspraak. "Sociale media spelen een steeds belangrijkere rol bij crm. Ze stellen bedrijven in staat een veel completer beeld van hun klanten te krijgen. En hoe beter je je klanten en prospects kent, hoe effectiever je ze kunt benaderen en ze de juiste oplossingen kunt bieden. Met AccountView kunnen bedrijven optimaal gebruikmaken van de nieuwe mogelijkheden van sociale media”, zegt Richard Scheper, Commercieel Directeur small and medium enterprises (sme) van Visma Software.

Beschikbaar in nieuwste versie AccountView

De koppeling met sociale media en de mobiele app zullen beschikbaar komen met AccountView 9.4. Deze nieuwe versie van de bedrijfssoftware zal binnenkort worden geïntroduceerd. Om gebruik te maken van de socialmedia-integratie en de app dienen gebruikers over deze laatste versie te beschikken.

 

EGP 06/05/2025 t/m 03/06/2025 BW Portland Europe BW tm 22-05-2025
Portland Europe BW+BN tm 22-05-2025

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!