Redactie - 09 mei 2014

Euclid Analytics organiseert workshop over meten van klantgedrag


Het Amerikaanse Euclid Analytics geeft op maandag 19 mei in Amsterdam een seminar. Hierin geeft het bedrijf hands-on inzicht in de wijze waarop je kunt beginnen met het effectief meten van het gedrag van klanten in de winkel, hun betrokkenheid en hun loyaliteit. Dit via een vertrouwde WiFi infrastructuur.

Allerlei aspecten van het meten van klantgedrag komt aanbod. Deelnemers krijgen te zien hoe zij kunnen profiteren van:

  • Real-time Visibiliteit: Zie data direct na activering, en monitor trends terwijl ze plaatsvinden 
  • Essentiële Customer Analytics: Toegang tot metrics waaronder Outside Opportunity, Visits, Storefront Conversion, Visit Duration, Engagement, Bounce Rate, Repeat Visits and Customer Recency 
  • Trend Analyse: Zie en vergelijk trends over termijnen en locaties. Kies enig twee winkels en enige statistiek om te kunnen vergelijken.

Distributeur Zycko Benelux nodigt speciaal retailers van harte uit voor deze ‘HANDS ON retail analytics WORKSHOP’georganiseerd door Euclid Analytics en Aerohive Networks, op 19 mei om 13.30 in het Grand Hotel Amrâth te Amsterdam. Voor (nieuwe) business partners is er een speciale ochtend sessie. Wilt u hierbij zijn? Neem dan contact op met zycko via info@zycko.nl.

Meer informatie over de workshop is hier te vinden.

WH

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!