Redactie - 19 mei 2014

Red Carpets lanceert KPI-Dashboard


Red Carpets lanceert een KPI-Dashboard waarin visueel en compact de belangrijkste key performance indicators (kpi’s) van een organisatie worden weergegeven. Het dashboard maakt het mogelijk customer insights ongefilterd te rapporteren aan het management gerapporteerd aan het management.

"Bedrijven en organisaties leiden zo langzamerhand aan ‘infobesitas’. Door de hoeveelheid data is er geen overzicht op de plek waar dat juist belangrijk is: het management. En KPI’s zijn uiteraard op zichzelf belangrijk, maar meer dan ooit zijn customer insights van belang als sturingsinformatie - en een belangrijke bron voor ontwikkeling en verbetering van producten, en de dienstverlening eromheen. Daar geeft het KPI-Dashboard een antwoord op", legt Arjen Vaalburg van Red Carpets uit.

Features
Het KPI Dashboard bestaat uit verschillende aspecten, waaronder real time meetgegevens, filteren op deelgebieden, altijd en overal op pc, mac en tablet te raadplegen. Het dashboard is voorzien van een compacte, grafische vormgeving. Een Customer Insights Tool biedt sales- en front office medewerkers de mogelijkheid klantinzichten vast te leggen en die direct in het dashboard weer te geven.

Het KPI Dashboard biedt de mogelijkheid het gebruik te tracken. De verantwoordelijke ziet wie, wanneer en hoe vaak het KPI-Dashboard bekijkt. Als iemand dat niet of nauwelijks doet, is er blijkbaar wat aan de hand en kan naar de oorzaak gekeken worden. Met behulp van analytics op blader- en klikgedrag, kan de inrichting van het dashboard door de opdrachtgever verder worden geoptimaliseerd.

WH

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!