Redactie - 05 juni 2014

Johannes Kunz wordt Head Channels and Marketing Simplivity EMEA


De Duitser Johannes Kunz wordt Head Channels and Marketing bij storage leverancier Simplivity EMEA. Hij komt van Hitatchi Data Systems vandaan.

De missie van SimpliVity is het vereenvoudigen van de IT-infrastructuur. SimpliVity levert een datastructuur en platform architectuur welke is ontworpen om de functionaliteit te leveren die voorziet in de behoefte van de gevirtualiseerde en cloud-enabled IT-omgevingen. SimpliVity's OmniCube combineert server en storage-functionaliteit, samen met aanzienlijk geavanceerde functionaliteiten die tot vandaag geleverd werden door tal van uiteenlopende merken. De OmniCube systemen worden ingezet in een netwerk van twee of meer appliances met als doel het creëren van een OmniCube Global Federation, die een efficiënte data verplaatsing, resource sharing, en schaalbaarheid mogelijk maakt, aldus de leverancier.

Carel Bak is sinds kort Directeur Noord Europa van SimpliVity. Pronovus doet de distributie van Simplivity in Nederland.

Door: Witold Kepinski

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!