Redactie - 05 juni 2014

Storage leverancier Nexenta introduceert nieuw Nexenta Partner Program (NPP)


Nexenta, leverancier van Software Defined Storage (SDS)-oplossingen, maakt bekend dat het een channelprogramma introduceert en een nieuwe kanaaldirecteur aanstelt. Channel-veteraan Don Lopes zal zorg dragen voor het succes van de go-to-marketstrategie van Nexenta, die volledig op het kanaal is gericht.

Het nieuwe Nexenta Partner Program (NPP) biedt value added distributors, value added resellers, systeemintegrators en dienstverleners in alle delen van de wereld de mogelijkheid om klanten te voorzien van SDS-oplossingen waarmee zij de eerste stappen kunnen zetten naar een volledig softwaregedefinieerde organisatie.

Het NPP is ontwikkeld voor kanaalpartners wereldwijd die het volledige aanbod van SDS-oplossingen van Nexenta willen aanbieden, beheren en ondersteunen. Het programma promoot, ondersteunt en beloont partners die klanten voorzien van presales- en aftersales-diensten met toegevoegde waarde.

Don Lopes, die eerder actief was bij SYNNEX, zal als nieuwe kanaaldirecteur bij Nexenta het nieuwe wereldwijde kanaalprogramma overzien. "Nexenta wint als ons kanaal wint", aldus Lopes. "We willen ervoor zorgen dat onze partners over alle middelen, relaties en incentives beschikken die ze nodig hebben om succes te boeken. Het Nexenta Partner Program voorziet in al deze zaken, en helpt ons om samen met onze kanaalpartners de groei van de wereldwijde SDS-markt te stimuleren".

Meer informatie is beschikbaar op http://nexenta.com/partners/nexenta-partner-program.

Door: Witold Kepinski

 

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!