Redactie - 30 juni 2014

Imation zet in op verkoop Nexsan storage via verbeterd partnerprogramma


Imation leverancier van gegevensopslag en informatiebeveiliging,  zegt sinds de overname van Nexsan in januari 2013 al verschillende productreeksen te hebben uitgebracht. Deze bestaan uit de opslagarrays Nexsan E-Series, de Nexsan NST Hybrid Storage-reeks en het Nexsan Assureon-systeem voor archiefopslag.

Het channelprogramma is nog verder verbeterd, zo meldt Nexsan. Het channelpartnerprogramma brengt de nieuwste marketing automation-technieken, strategieën voor lead generation en verkoopmogelijkheden bij elkaar en maakt ze toegankelijk voor partners. Het programma biedt verder marges en SPIFF's, registratie en bescherming van potentiële klanten, hoogwaardige productondersteuning, uitgebreide training, lead management, verkooptools en nog veel meer. Imation zet zich geheel in om zijn hele netwerk aan channelpartners te ondersteunen, van gekwalificeerde leads en uitgebreide training tot kortingen en beloningsprogramma's. Imation richt zich met name op het uitbreiden van de toegang tot zijn contentsyndicatieprogramma voor partners en het ontwikkelen van meer partnerforums om informatie en best practices uit te wisselen, aldus Imation.

Door: Witold Kepinski 

 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!