Redactie - 14 juli 2014

Zetacom voorziet Het Oogziekenhuis Rotterdam van nieuwe Mitel Unified Communications clients


Met Het Oogziekenhuis Rotterdam kiest opnieuw een Nederlandse ziekenhuisorganisatie voor een telefonieomgeving van Zetacom. Voor de ruim vijfhonderd gebruikers worden naast de vaste bureautoestellen ook Unified Communications clients op de werkplek ingericht. De Mitel telefonieomgeving is voorbereid op een toekomstige GSM-integratie.

Met de inrichting van de telefonieomgeving wordt een verouderde omgeving vervangen, de gebruiksvriendelijkheid geoptimaliseerd en tevens de bereikbaarheid vergroot, aldus Zetacom. Via Unified Communications zijn gebruikers in staat om bijvoorbeeld hun vaste telefoon en mobiel te integreren, hebben zij toegang tot uitgebreide aanwezigheidsinformatie van collega’s en een geavanceerde voicemail voorziening die is geïntegreerd met de e-mailomgeving.

Daarnaast wordt er voor 25 medewerkers een contact center omgeving ingericht die ervoor zorgt dat een oproep zo snel mogelijk bij de juiste medewerker kan worden afgeleverd aldus Dick Dompeling, directeur Zetacom: "We zijn blij met de keuze van Het Oogziekenhuis Rotterdam. We kunnen de expertise die we inmiddels hebben opgedaan bij vele ziekenhuizen hierbij inzetten om Het Oogziekenhuis verder te helpen in het verbeteren van zijn telefonische bereikbaarheid."

WK
 
 

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!