Redactie - 29 juli 2014

Xerox callcenter Enschede zoekt met open dagen nieuwe klantadviseurs


De open dagen die Xerox voor haar callcenter activiteiten in Enschede organiseerde zijn volgens de leverancier succesvol verlopen. Op de open dagen in juni en juli zijn meer dan 130 potentiële nieuwe medewerkers afgekomen.

Het doel van deze middagen was om geïnteresseerden te informeren over de verschillende soorten vacatures en hen de kans te bieden om op een laagdrempelige manier met Xerox kennis te maken. Zij kregen bovendien direct de mogelijkheid om een sollicitatiegesprek te voeren met een van de recruiters van Xerox.

Voor meerdere projecten is Xerox op zoek naar klantadviseurs. Deze adviseurs focussen zich ofwel op het beantwoorden van vragen en geven van adviezen op maat, ofwel op cross- en upselling activiteiten op basis van de behoefte van de klant aldus Robèrt van Diem, VP CBPO Noord-Europa bij Xerox: “Wij hebben ruim 150 vacatures opengesteld bij Xerox en om deze allemaal te vullen zijn zulke open dagen zeer geschikt. De bezoekers kregen een presentatie en een rondleiding door het pand. Zo konden zij direct de sfeer proeven, vragen stellen en een indruk krijgen hoe het is om bij ons te werken."

Wekelijks instromen
Voordat nieuwe medewerkers beginnen bij Xerox volgen ze een uitgebreide fulltime training. De komende periode kunnen nieuwe medewerkers (bijna) elke week aan zo’n training beginnen. Meer informatie over de vacatures is beschikbaar via www.callcenter-job-enschede.nl of 088-5459888.

WK
 

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!