Jeroen de Punder en Ulrrike Hilz aan de slag bij Axis Midden-Europa
24-07-2013
Deel dit artikel:

Jeroen de Punder en Ulrrike Hilz aan de slag bij Axis Midden-Europa


Axis Communications, speler in netwerkvideo oplossingen, heeft Jeroen de Punder (foto) aangesteld als nieuwe marketingmanager voor Midden-Europa. In deze functie is hij verantwoordelijkheid voor het marketingbeleid in de Benelux en de DACH-regio (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland).

Om het uitgebreide netwerk van partners in de regio nog intensiever te kunnen ondersteunen, heeft Axis het marketingteam van Midden-Europa ook versterkt met Ulrike Hilzals marketingcoördinator opleidingen. Zij is verantwoordelijk voor de Axis Communications’ Academy en het Axis-certificeringsprogramma. Met de uitbreiding van het marketingteam wil Axis zijn zakelijke partnernetwerk een nog betere service en ondersteuning bieden. Axis Communications heeft het marketingteam voor de regio Midden-Europa in de afgelopen maanden op verschillende gebieden versterkt. Deze stap onderstreept nogmaals de positieve ontwikkeling van het bedrijf. Axis heeft volgens het laatste IHS-rapport in de eerste helft van 2013 zijn plaats als wereldleider in netwerk- en bewakingscamera’s weten te behouden en nam bij de video-encoders voor het eerst de eerste plaats in.

Jeroen de Punder leidt sinds begin juli het marketingteam voor Midden-Europa en is in deze regio verantwoordelijk voor de marketingstrategie en de uitvoering ervan. Ervaring op dit gebied deed De Punder onder andere op als directeur marketing bij printerfabrikant Ricoh. Hier was hij verantwoordelijk voor de marketingstrategie en was hij lid van de raad van bestuur. Als medeoprichter en algemeen directeur van Ego Lifestyle startte hij in 2003 een merk in het luxe- en designsegment en bracht hij het bedrijf in 2008 naar de beurs. De Punder studeerde Bedrijfskunde aan de Erasmus Universiteit Rotterdam en de Hogeschool West-Brabant en heeft een MBA van de Erasmus Universiteit Rotterdam in strategisch marketingmanagement.

Ook nieuw in het marketingteam in de regio Midden-Europa is Ulrike Hilz. Zij heeft Culturele Studies gestudeerd en is sinds eind 2012 als marketingcoördinator opleidingen Midden-Europa verantwoordelijk voor de Axis Communications’ Academy en het Axis-certificeringsprogramma. Verder ondersteunt ze het business development team op het terrein van A&E (Architecture and Engineering). Hilz heeft ervaring in evenementenmanagement en bedrijfscommunicatie die ze heeft opgedaan bij onder andere autofabrikant SEAT.

Dankzij de versterking is het marketingteam van Axis in de regio Midden-Europa beter dan ooit in staat om de zakelijke partners te ondersteunen met informatieve evenementen, opleiding en educatie en diverse marketinginitiatieven.

Partnertevredenheid
Van oudsher werkt Axis zeer nauw samen met het zakelijk partnernetwerk en ondersteunt hen op vele manieren. Dit wordt weerspiegeld in de hoge tevredenheidscijfers. In een onlangs uitgevoerd onderzoek onder Axis-partners in Nederland gaf 76 procent van de partners aan zeer tevreden te zijn over de samenwerking met Axis. De hoge kwaliteit van producten, de uitstekende service en ondersteuning, en het hoge kennisniveau vormden daarbij belangrijke factoren voor deze hoge mate van tevredenheid. Met de uitbreiding van het marketingteam streeft Axis ernaar deze positieve werkrelatie met zijn zakelijke partners voort te zetten en uit te breiden met nieuwe initiatieven.


Terug naar nieuws overzicht