Redactie - 23 januari 2014

Philippe Van den Akker gestart als Directeur Client Services bij Vancis

 

Philippe Van den Akker (foto) is sinds 1 januari jl. gestart als Directeur Client Services bij ICT-dienstverlener Vancis. Philippe Van den Akker geeft samen met Marco Kappe – Directeur Service Delivery Unit - leiding aan de Service Delivery Unit.

Vancis is in korte tijd sterk gegroeid en groeit nog steeds. Om de bedrijfsprocessen verder te optimaliseren en de kwaliteit blijvend te verbeteren, is de behoefte ontstaan aan een tweede directeur. Philippe Van den Akker is in zijn functie primair verantwoordelijk voor het professionaliseren van het proces van het eerste contact met de klant, de overdracht naar beheer en de klantinteractie tijdens de executiefase van het beheer. Philippe rapporteert rechtstreeks aan de Algemeen Directeur, Paul van Roozendaal. Marco Kappe blijft verantwoordelijk voor de operatie en beheer.

Philippe Van de Akker heeft meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van ICT. Philippe is zijn carrière begonnen als technisch ingenieur. Hij heeft zich in de afgelopen jaren ontwikkeld op het gebied van project- en programmamanagement, Bid management en Contractmanagement op grote outsourcing contracten en algemeen management. In de afgelopen jaren heeft hij een internationale rol bekleed op het gebied van Service Business Development in een leidinggevende IT organisatie. Philippe heeft onder andere gewerkt bij organisaties als EMC² en Atos Origin.

Philippe: “Vancis ervaart een toenemende vraag uit de markt voor gestandaardiseerde en voorspelbare cloud services en bouwt haar dienstenportfolio daarop uit. De organisatie heeft een sterke groei doorgemaakt. Hierbij is het van belang om de klant niet uit het oog te verliezen en het proces van het eerste contact met de klant tot het in beheer brengen verder te professionaliseren. Ik wil de interactie tussen de klant en Vancis gedurende de gehele contract lifecycle verder versterken. Onze eigen medewerkers spelen hierin een belangrijke rol. Uiteindelijk is ICT dienstverlening mensenwerk, waarbij de interactie met de klanten van Vancis essentieel is. Deze interactie, met en bij de klant, zorgt er voor dat de klantvraag en behoeften goed aansluiten aan het dienstenportfolio van Vancis en dat beide partijen elkaar nog beter begrijpen.”

 

Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024 Trend Micro BW BN week 10-11-13-14-2024
Copaco | BW 25 maart tm 31 maart 2024

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!