Redactie - 18 juli 2013

WhitePaper HP Support Services: Innoveren zonder zorgen


HP Support Services heeft een white paper gepubliceerd. Kernvraag in deze whitepaper is 'hoe kan onze organisatie de vruchten plukken van technologische IT-ontwikkelingen zonder onze beheerorganisatie te overvragen.' In de praktijk is een tweedeling ontstaan tussen het dagelijks beheer van uw ICT en het innoveren van uw ICT. Omdat innovatie veel gespecialiseerde kennis vraagt, kan een externe partij u de support bieden waarmee u zonder zorgen taken uitbesteedt.

Veel organisaties staan tegenwoordig dan ook voor de beslissing of zij het beheer volledig in eigen handen willen houden, of dat zij de innovatieve, complexe elementen zullen uitbesteden aan een gespecialiseerde partij. Een splitsing van het werk in dagelijkse beheertaken, ondersteund door geautomatiseerd beheer en uitbesteding van complexe beheertaken en -projecten, is een trend die aansluit op bovenstaande ontwikkelingen.

Bedrijfsbehoefte
HP speelt succesvol in op deze ontwikkelingen met een flexibel pakket ICT-diensten, in vele vormen: van Infrastructure-as-aservice (IaaS) tot Software as a Service (SaaS). Voor deze innovatieve ICT-diensten staat een groot aantal HP-teams klaar met gecertificeerde medewerkers die de support voor hun rekening kunnen nemen (24x7x365). HP Technology Services heeft hiervoor een portfolio ontwikkeld dat past bij iedere organisatie.

Voordelen
Vele klanten hebben reeds de voordelen ontdekt van het uitbesteden van taken via de HP Care Support Services:

mogelijkheden om te besparen op beheer (krimp en groei zijn immers gemakkelijk op te vangen als u werk heeft uitbesteed in een flexibel contract);

hoe meer beheertaken u automatiseert, hoe meer tijd uw IT-beheerders overhouden voor innovatie met hun kennis en ervaring als toegevoegde waarde voor uw organisatie;

lagere exploitatielasten omdat het aantal onderhoudscontracten afneemt;

gecoördineerd advies over afstemming tussen hardware en beheersoftware in (gevirtualiseerde) 24x7 datacenteromgevingen;

uw systemen worden preventief voorzien van patches, firmware en upgrades;

toekomstvaste investeringen dankzij duidelijke HP-roadmaps voor ondersteuning en introductie van nieuwe technologie.

Rekening houden met toekomst
HP houdt rekening met uw huidige infrastructuur én de toekomstige technologische ontwikkelingen die voor uw organisatie van belang zijn. In deze whitepaper vindt u meer informatie over de oplossingen van HP om uw datacenter in topconditie te houden.

Lees de whitepaper.

Door: Wop Nawijn, Solution Architect bij HP Technology Services


Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!