Redactie - 31 oktober 2013

CustomerExperience@SAS


Datum: 31 oktober 2013
Tijd: 15.30 – 18.00
Locatie: SAS Nederland Landgoed Oud Bussem Flevolaan 69, 1272 PC Huizen

Onderwerp: Consistente Customer Experience, begint met inzicht
"De behoefte van de klant staat bij ons centraal". Dit is bij veel organisaties een vaak gehoorde uitspraak. Maar in hoeverre lukt het organisaties ook echt om de klantbehoeften centraal te zetten? Dit begint met diepgaand klantinzicht. Klanten verwachten een betere service, herkenning en relevantie. Een consistente klantbeleving op elk moment, ongeacht het kanaal. Dit vraagt om een 360 graden klantbeeld, mogelijk in real-time.
Tijdens CustomerExperience@SAS hoort u hoe u:

Een 360 graden klantbeeld creëert en hieruit nieuwe inzichten haalt.

Mogelijkheden van Big Data benut om uw klant relevanter te benaderen.

Analytics inzet om uw 360 graden klantbeeld te verrijken.

Relevanter wordt voor uw klanten.

Antwoorden krijgt op vragen die u nog niet eerder had gesteld.

Meer informatie en aanmelden
voor deze sessie kan via deze link.

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!