Redactie - 29 november 2012

Imtech ICT implementeert Microsoft Lync bij Baker & McKenzie


Advocatenkantoor Baker & McKenzie Amsterdam heeft Imtech ICT de opdracht gegeven voor de implementatie van Microsoft Lync. Imtech ICT vervangt de huidige telefonieomgeving van Baker & McKenzie door Microsoft Lync, waardoor oudere toestellen van de werkplekkenop de Amsterdamse Zuidas verdwijnen.

Met de nieuwe, geïntegreerde communicatieomgeving kunnen medewerkers via hun laptop, smartphone of tablet overal via internet communiceren en samenwerken. Volgens planning is de implementatie eind 2012 afgerond, aldus Imtech.

Door de integratie van de communicatieomgeving met bedrijfsapplicaties zoals het CRM- en documentmanagementsysteem krijgen medewerkers toegang tot relevante gegevens.  Door de overgang van een telefonieomgeving naar een beschikbaarheidsomgeving zien medewerkers op hun scherm of collega’s bereikbaar zijn. Verder kunnen medewerkers ook snel calls met meerdere personen opzetten, zonder extra handelingen of de tussenkomst van derden, aldus Imtech.

Door: Witold Kepinski

  

Wil jij dagelijkse updates?

Schrijf je dan in voor onze nieuwsbrief!